Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu (e-shopu) www.glossy.cz

 

Článek I. Vymezení pojmů

1. Provozovatelem internetové stránky (e-shopu) www.glossy.sk je firma GaGu-Store, sro, Klin 954, 023 22 Klokočov, Slovenská republika, IČO: 50377370, DIČ: 2120316264, IČ DPH: SK2 Spol. sro zapsaná na Okr.soudu Žilina, odd. Sro,vl.č.65877/L

2. Prodávajícím je GaGu-Store, sro, prodejna GLOSSY, Střed 44, 023 54 Turzovka

3. Dodavatelem zboží a služeb nabízených v e-shopu www.glossy.cz je GaGu-Store, sro, Klin 954, 023 22 Klokočov, IČO: 50377370, DIČ: 2120316264. Kupujícím je každý návštěvník eshopu, který každý návštěvník eshopu objednávku. Pro účely zákona č. 12/2003 102/2014 Sb. se spotřebitelem rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.

4. E-shopem je počítačový systém umístěný v síti internet s veřejným přístupem, který umožňuje objednávání zboží nebo služeb.

5. Zbožím nebo službou jsou všechny produkty zveřejněny na stránkách e-shopu.

6. Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu výběrem zboží nebo služeb kupujícím včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře.

7. Kupující plně uznává elektronickou komunikaci především prostřednictvím e-shopu, e-mailové komunikace i telefonické komunikace.

 

Článek II. Cena

1. Všechny uváděné ceny u zboží jsou konečné s 21% DPH. Firma GaGu-Store, s.r.o. je plátcem DPH.

2. Prodávající je vázán cenou uvedenou na stránce e-shopu v momentě provedení nákupu.

 

Článek III. Objednávka

1. Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu výběrem zboží nebo služeb kupujícím včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře. Pro korektní vyřízení objednávky je třeba vyplnit požadované údaje v objednávce a zvolit si možnosti dopravy a platby za objednané zboží nebo služby.

2. Kupující zasláním objednávky souhlasí s cenou objednaného zboží a služeb a tedy objednávka se stává pro spotřebitele závaznou.

3. Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího vzniká kupní smlouva, kterou lze měnit, rušit nebo doplňovat jen na základě vzájemné dohody mezi kupujícím a prodávajícím, nestanoví-li zákon nebo jiný právní předpis jinak. Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího je odeslání zboží.

4. Kupujícímu je po vytvoření objednávky v e-shopu automaticky generován e-mail s potvrzením přijetí objednávky e-shopem. Tento e-mail není potvrzením zboží ve smyslu ods. 3. tohoto článku.

5. Kupující je odesláním objednávky vázán k zaplacení kupní ceny objednaného zboží.

6. Pokud prodávající není schopen splnit objednávku nebo její část ve lhůtě pro vyřízení objednávky při vynaložení maximálního úsilí a to z důvodů např. že zboží se nevyrábí, není dostupné u výrobce nebo na externím skladu dodavatele, výrobce provedl tak závažné změny, pro které nelze realizovat objednávku nebo z důvodů vyšší moci, může objednávku stornovat o čem kupujícímu pošle e-mail. Také má prodávající právo zrušit objednávku, pokud kupující v objednávce uvedl nepravdivé nebo zavádějící údaje, které nelze ověřit, například nesprávný email nebo telefonický kontakt. Pokud kupující zaplatil zálohu, tento je mu povinen vrátit do 14 dnů.

 

Článek IV. Platební podmínky

1. Za zboží a služby v e-shopu lze platit následujícími způsoby: a. platba na dobírku (platíte přímo na poště nebo kurýrovi při přebírání zboží) b. platba při osobním převzetí na prodejně c. platba na základě převodu na firemní účet; platba předem platební kartou.

2. Doplatky pro jednotlivé možnosti plateb jsou uvedeny v Čl. VI těchto všeobecných obchodních podmínek.

3. Prodávající může poskytnout kupujícímu možnosti slev: a. slevu z ceny za registraci do e-shopu, b. slevu za opakovaný nákup; slevu na základě jednorázového slevového kuponu,

4. Poskytované slevy nelze kumulovat.

 

Článek V.

Dodací podmínky

1. Prodávající je povinen do 4 dnů od vytvoření objednávky zaslat kupujícímu zboží, pokud se nedohodly jinak, nebo pokud u zboží nebyla uvedena delší dodací lhůta.

2. Pokud je zboží skladem je expedováno dle kapacitních možností v co nejkratším čase.

3. Faktura za koupené zboží je zaslána kupujícímu na mail spolu s potvrzením o vyřízení objednávky.

4. Za místo plnění se považuje místo, do kterého je zboží dodáváno.

5. Prodávající realizuje dopravu ke kupujícímu prostřednictvím: a. České pošty, b. kurýrní společnosti GLS, c. České pošty, d. osobně na zvoleném provozu v objednávce.

6. V jedné objednávce lze poslat nejvýše 3ks šatů. Při vytvoření více objednávek na stejné jméno, případně rodinných příslušníků je také možné poslat maximálně 3ks šatů. Ostatní objednávky má právo prodávající stornovat.

Článek VI.

Poplatky za přepravu, balné a možnosti plateb

1. Poplatek za dopravu kurýrní společností DPD v rámci České republiky je 99Kč.

2. Zaslání spolěčnosti Packeta Zasílkovna v rámci České republiky je 89Kč.

3. Platit za zboží lze následovně: při zvolení dopravy kurýrní společností DPD nebo Zasílkovnou lze platit na dobírku, převodem na účet nebo platební kartou.

4. Při zvolení platby na dobírku je poplatek 29Kč. Ostatní způsoby platby jsou zdarma.

 

Článek VII. Převod vlastnického práva

1. Vlastnické právo přechází z prodávajícího na kupujícího až momentem vyplacení plné ceny za předmět kupní smlouvy.

2. Zboží nebo služby, na které se vztahuje ještě vlastnické právo prodávajícího, si prodávající vyhrazuje právo v případě uplatnění reklamace kupujícím, vyřídit až v momentě úplného zaplacení předmětu kupní smlouvy.

 

Článek VIII. Storno kupní smlouvy

1. Storno objednávky můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Storno můžete provést do doby vyexpedování zboží, na jehož základě Vám zašleme potvrzení o zrušení objednávky. Při zrušení objednávky je nutno uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

 

Článek IX. Právo spotřebitele vrátit zboží bez udání důvodu a poučení spotřebitele

1. Spotřebitel má na základě zákona č.. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů (dále jen jako „Zákon“) podle ustanovení § 7 a následujících právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dny ode dne převzetí zboží. Pokud předmětem kupní smlouvy je dodání zboží, spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy i před dodáním zboží.

2. Spotřebitel je povinen, chce-li toto právo využít, písemné odstoupení od kupní smlouvy osobně doručit nejpozději v poslední den určené lhůty na kontaktní adresu prodávajícího nebo toto odstoupení předat k poštovní přepravě nejpozději v poslední den lhůty na adresu, která je uvedena v kontaktech. Spotřebitel je povinen po oznámení o odstoupení od smlouvy zaslat nebo doručit osobně předmět smlouvy od které odstupuje spolu se vší dokumentací – například. originálem faktury, návodem a jinou dokumentací ke zboží, která mu byla doručena spolu se zbožím, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení (§10 odst. 1 Zákona). Doporučujeme kupujícím aby si vyhotovili pro vlastní potřebu kopii faktury a zboží zasílali doporučeně a jako pojištěnou zásilku. K odstoupení od smlouvy můžete využít formulář, který je umístěn pod tímto článkem.

3. Zboží nám nezasílejte na dobírku, takové zboží nebude převzato.

4. Provozovatel e-shopu vrátí zaplacené plnění za zboží/službu včetně nákladů na dopravu ve smyslu ust. §9 odst. 1 písm. 3) zákona č.. 102/2014 Zz jakož i nákladů prokazatelně vynaložených na objednání zboží do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy, avšak nemusí vrátit peníze dříve než je mu doručené zboží nebo spotřebitel neprokáže zaslání zboží, to neplatí v případě, že prodávající navrhl, že si zboží vyzvedne sám.

5. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.

6. Právo na odstoupení od smlouvy se neuplatňuje pro zboží a služby, které jsou vymezeny v § 7 odst. 1 písm. 6 písm. a) až l) zákona 102/2014. Zz 7. Spotřebitel snáší jakékoli snížení hodnoty zboží, které bylo způsobeno jeho používáním nad rámec potřebný pro zjištění funkčnosti a vlastností zboží.

 

Článek X. Práva a povinnosti smluvních stran

1. Za smluvní strany se pokládá prodávající a kupující.

2. Kupující je povinen: a. převzít objednané zboží, b. zaplatit za zboží dohodnutou úplatu prodávajícímu, c. překontrolovat neporušenost obalu resp. i samotné zboží při jeho přebírání.

3. Prodávající je povinen: a. dodat zákazníkovi zboží v požadované kvalitě, množství a v dohodnuté ceně; spolu se zbožím nebo dodatečně zaslat zákazníkovi všechny dokumenty ke zboží jako například fakturu za zboží, reklamační list, návod k obsluze v kodifikované podobě českého jazyka.

 

 

Článek XI. Ochrana osobních údajů

viz.: https://www.glossy.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/

 

Článek XII. Náhrada škody při nepřevzetí zboží

1. Prodávající má právo na náhradu škody (dle ust. § 420 a násl. občanského zákoníku), v případě že si kupující objednal zboží, které nestornoval resp. neodstoupil od smlouvy a zároveň od dopravce nepřevzal toto zboží nebo po výzvě prodávajícího si v případě zvolení osobního odběru zboží nepřevzal ve stanovené lhůtě k odběru. Tímto jednáním kupující porušil svoji povinnost uvedenou v čl. 3. X bod 2. písm. a), podle kterého je kupující povinen převzít objednané zboží.

2. Při určování výše náhrady škody, prodávající bere v úvahu především dopravní náklady as tím spojené poplatky v případě zaslání zboží, náklady spojené s balením, expedicí a administrací objednávky, jakož i všechny ostatní náklady, které mu vznikly s realizací předmětné objednávky a zároveň má právo si účtovat i ušlý zisk.

3. Prodávající má právo i neuplatnit si právo na náhradu škody nebo si uplatnit toto právo jen z části.

 

Článek XIII. Reklamační a záruční podmínky (Reklamační řád)

Reklamovat lze pouze zboží zakoupené na internetových stránkách elektronického obchodu prodávajícího, který vykazuje vady, které zavinil výrobce, dodavatel nebo prodávající a vztahuje se na něj záruka.

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a zkontrolovat kvalitu a funkčnost dodaného zboží co nejdříve po jeho dodání a převzetí včetně úplnosti dodávky. Pokud tak neučiní, může uplatnit nároky z vad zjištěných při této kontrole jen když prokáže, že zboží mělo tyto vady již v době převzetí zboží.

 

Pokud zboží vykazuje vady, kupující má právo uplatnit reklamaci v sídle elektronického obchodu prodávajícího a to tak, že vyplní reklamační formulář a doručí jej prodávajícímu. Podobu reklamačního formuláře určí prodávající a jeho podobu/vzor umístí na internetových stránkách elektronického obchodu prodávajícího.

 

Reklamační řízení na zboží, které je objektivně možné doručit prodávajícímu, začíná dnem, kdy kupující splní následující podmínky:
doručení reklamačního formuláře prodávajícímu a to osobně, poštou nebo elektronickou poštou (e-mailem).
doručení reklamovaného zboží včetně příslušenství. Reklamované zboží je nutno doručit na vlastní náklady do sídla prodávajícího, pokud prodávající neurčí jinak (např. dopravit zboží přímo do servisního střediska) a to osobně nebo poštou.

 

Prodávající vydá v den zahájení reklamačního řízení kupujícímu doklad o přijetí reklamace ve vhodné formě určené prodávajícím, kde je povinen uvést vady zboží a den zahájení reklamačního řízení. Tento doklad slouží kupujícímu jako doklad k opětovnému vyzvednutí reklamovaného zboží.

 

V případě, že prodávající platí, která provádí servis zboží rozhodne, že reklamace není oprávněná, prodávající zašle zboží na vlastní náklady na odborné posouzení znalci, autorizované, notifikované nebo akreditované osobě. V případě, že odborné posouzení bude obsahovat určení neoprávněnosti reklamace zboží kupujícím, určení, že za vadu tvaru neodpovídá prodávající nebo že zboží nemá vady (dále jen „neoprávněná reklamace“), nese kupující veškeré náklady prodávajícího, třetí osoby provádějící servis zboží a znalce, autorizované, notifikované nebo akreditované osoby na reklamaci a odborné posouzení, zejména náklady na přepravu zboží mezi kupujícím, prodávajícím, třetí osobou provádějící servis zboží a znalcem, autorizovanou,

 

Kupující nemá právo uplatnit záruku na vady, o kterých byl prodávajícím v době uzavírání smlouvy upozorněn, nebo o kterých s přihlédnutím k okolnostem, za kterých byla kupní smlouva uzavřena, musel vědět.

Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné zboží za jiné za obdobné se srovnatelnými technickými parametry.

Nárok na uplatnění záruky u prodávajícího kupujícím zaniká:

  • nepředložením dokladu o zaplacení, dodacího listu nebo záručního listu, příslušenství nebo zboží.
  • neoznámením zjevných vad při převzetí zboží.
  • uplynutím záruční doby zboží.
  • mechanickým poškozením zboží způsobeným kupujícím.
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí.
  • neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží.
  • poškozením zboží nadměrným zatěžováním, nebo používáním v rozporu s podmínkami, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy platnými v ČR.
  • poškozením zboží neodvratitelnými a/nebo nepředvídatelnými událostmi.
  • neodborným zásahem, poškozením při dopravě, poškozením vodou, ohněm, statickou či atmosférickou elektřinou nebo jiným zásahem vyšší moci.
  • zásahem do zboží k tomu neoprávněné osoby.
  • Prodávající vyřídí reklamaci v termínu do 30 dnů od zahájení reklamačního řízení o čemž vydá kupujícímu písemný doklad.

 

Pokud jde o odstranitelnou vadu, bude reklamace vyřízena následujícím způsobem:

  • prodávající zajistí odstranění vady, nebo
  • prodávající vadné zboží vymění (určení způsobu vyřízení reklamace závisí na rozhodnutí prodávajícího a kupující se nemůže určení vyřízení své reklamace domáhat).

 

Pokud se jedná o vadu, kterou nelze odstranit, nebo o jednu vícekrát opakovanou odstranitelnou vadu, nebo o větší počet různých odstranitelných vad, které brání tomu, aby mohlo být zboží řádně užíváno jako bez vady, prodávající vyřídí reklamaci:

  • výměnou zboží za zboží jiné, funkční, stejných nebo lepších technických parametrů, nebo
  • v případě, že nemůže prodávající provést výměnu zboží za jiné, vyřídí reklamaci vystavením dobropisu na vadné zboží.

Vyřízení reklamace se vztahuje pouze na vady uvedené ve formuláři pro uplatnění reklamace.

Pro účely reklamace se za vícekrát opakovanou odstranitelnou vadu považuje výskyt jedné odstranitelné vady více než dvakrát.

Pro účely reklamace se za větší počet různých odstranitelných vad považuje výskyt více než tří různých odstranitelných vad současně.

Záruční doba na zboží je 24 měsíců, pokud není pro konkrétní případy určena v záručním listu jinak.

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

Tento reklamační řád platí pro všechny případy, kromě případů, kdy byly v kupní smlouvě sjednány jiné záruční a reklamační podmínky.

Článek XIV. Závěrečná ustanovení

1. Prodávající si vyhrazuje právo měnit a doplňovat tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky i bez předchozího upozornění kupujícího. V případě změny všeobecných obchodních podmínek nebo reklamačních podmínek, se řídí celý proces nákupu prostřednictvím těch všeobecných obchodních podmínek, které byly platné v momentě odeslání objednávky kupujícím a tyto jsou přístupné na internetové stránce prodávajícího.

2. Odesláním objednávky kupující si přečetl všeobecné obchodní podmínky i reklamační podmínky.

3. Tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky jsou k dispozici v sídle společnosti k nahlédnutí kupujícím i jsou zveřejněny na internetové stránce eshopu.

4. Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má možnost obrátit se na prodávajícího o žádostí o nápravu. Odpoví-li prodávající na žádost o nápravu zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, spotřebitel má ve smyslu § 12 zákona č. 1/2003. 391/2015 Zz o alternativním řešení spotřebitelských sporů ao změně a doplnění některých zákonů právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s provozovatelem e-shopu je Slovenská obchodní inspekce (www.soi.sk) nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (http://www.mhsr. cs/seznam-subjektovalternativneho-řešení-spotřebitelských-sporov/146987s), přičemž spotřebitel má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení spotřebitelských sporů se obrátí. Spotřebitel zároveň může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informace o poplatcích za návrh najde spotřebitel na internetových stránkách konkrétního subjektu alternativního řešení sporů. 5. Jinak neupravené vztahy v těchto všeobecných obchodních podmínkách jako v jejich nedílných součástech (přílohách) se řídí podle příslušných ustanovení především Zákona č.j. č. 40/1964 Sb, Zákona č.j. Zákona č. 250/2007 Sb. č. 102/2014 Zz, Zákona č.j. č. 122/2013 Zz, Zákona č.j. Zákon č. 22/2004 Sb. 513/1991 Sz 8.

 


 

PŘÍLOHA č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

 

 

Adresát:                  GaGu-Store, sro, Klín 954, 023 54 Turzovka

Uplatnění reklamace

Titul, jméno a příjmení:

 

Adresa bydliště:

 

E-mailová adresa:

 

Číslo objednávky a faktury:

 

Datum objednání:

 

Datum převzetí zboží:

 

Zboží, které je reklamováno (název a kód):

 

Popis a rozsah vad zboží:

 

Jako zákazník prodávajícího požaduji, aby moje reklamace byla vyřízena následujícím způsobem:

 

Přeji si vrátit peníze na bankovní účet (IBAN)/jiným způsobem

 

 

Přílohy:

Datum:

Podpis:

 

 

Formulár si můžete stáhnout zde.